سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 189978

  بازدید امروز : 5

تابستان 1385 - عصر ارتباطات

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

موضوعات وبلاگ

 

 دوستان



 

درباره خودم

 

لینک به لوگوی من

تابستان 1385 - عصر ارتباطات

 

اشتراک

 

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

جستجوی سریع

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 

آوای آشنا

 

بایگانی

انقلاب مجازی
ارکات
لاریجانی
تا انتخابات!!!
اسلام از مکه تا اینترنت!
گپ های دخترانه
مناظره ی سیستم عامل ملی
ارتباطات ِ عصر ِ تنهایی
وبلاگ؛ رسانه مردم
نجوای رمضان
امت مجازی
اسلام هک نمی شود!
برای او
45 دقیقه تا خرامه!
انقلاب زنده است تا خمینی زنده است
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1385
بهار 1385
تابستان 1384
بهار 1384
زمستان 1383

 

انصاف، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]

برترین وبلاگ های دینی معرفی می شوند

نویسنده:محمد صادق افراسیابی::: یکشنبه 85/6/19::: ساعت 10:11 عصر

ایسنا .مشاور پژوهشی دفتر توسعه وبلاگ دینی اعلام کرد: دفتر توسعه وبلاگ دینی از این هفته 10 وبلاگ برتر دینی را شناسایی و به سایت صحنه 24 با نشانی www.sahneh24.com معرفی می‌کند تا لوگوی این وبلاگ‌ها در بخش وبلاگ این سایت قرار ‌گیرد.

 

محمد صادق افراسیابی‌، با بیان خبر بالا به به خبرنگار ایسنا، گفت: طی مذاکرات انجام گرفته بین دفتر توسعه وبلاگ دینی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای استفاده از محتوای دینی وبلاگ ها دررسانه ملی، با هدف ترویج فرهنگ وبلاگ نویسی دینی میان جوانان و دیگر اقشار جامعه مقرر شد که هر هفته 10 وبلاگ برتر دینی با مشارکت دفتر توسعه وبلاگ دینی و سایت صحنه 24 وابسته به شبکه سه سیما ، از طریق قرار گرفتن لوگوی آن ها در سایت مذکور به جامعه معرفی شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اقدام مذکور، شروع خوبی برای تقویت وبلاگ‌ نویسی دینی در میان جوانان است، خاطرنشان ساخت: معرفی وبلاگ‌های برتر دینی در سایت صحنه 24 سبب می‌شود که ماهیت سایت‌های صدا و سیما که در حال حاضر بیشتر معطوف به عرضه تولیدات داخلی صدا و سیما است ، به سمت پشتیبانی از دلسوزان فرهنگی جامعه در دنیای مجازی ، و همچنین وبلاگ سرویس های فعال گرایش پیدا کند.

 

افراسیابی در ادامه اظهار داشت: صحنه 24 هم اکنون شامل یک صفحه اصلی و 12 صفحه فرعی می باشد که یکی از این صفحات ، صفحه " وبلاگ و خبر " است و ایجاد این بخش نشان از اهمیتی است که سایت مذکور به موضوع وبلاگ و وبلاگ نویسی داده است.

 

مشاور دفتر توسعه وبلاگ دینی تصریح کرد: مدیران سایت صحنه 24 در حین مذاکراتی که با ما داشتند ، از آمادگی خود در جهت معرفی برترین وبلاگ ها با موضوعات مختلف خبر دادند.

 

وی در ادامه به معیارهای انتخاب وبلاگ‌های برتر دینی از طرف دفتر توسعه وبلاگ دینی اشاره کرده و گفت: طرز بیان محتوای دینی در وبلاگ از نظر جذابیت ، تعداد بازدید و کامنت ، و زیبایی قالب وبلاگ ، سه معیار انتخاب وبلاگ های برتر هستند و نوع بلاگ سرویس ‌ها برای دفتر توسعه وبلاگ دینی تفاوتی ندارد. به همین دلیل برای رفع هر گونه شبهه ای دفتر توسعه وبلاگ دینی آماده است تا به هر یک از وبلاگ سرویس‌ها سهمی مشخص بر اساس تعداد کاربران فعال در زمینه های فرهنگی اختصاص دهد.

 

افراسیابی افزود: در تلاش هستیم تا امکانی را ایجاد کنیم که مخاطبان نیز در انتخاب وبلاگ‌های برتر به دفتر توسعه وبلاگ دینی کمک کرده و با رایی که به کاندیدای جایگاه برترین وبلاگ‌ها می‌دهند ، در انتخاب بهترین وبلاگ‌های دینی سهیم باشند.

 

وی درباره‌ی محتوای وبلاگ‌های برتر دینی گفت: آنچه مهم است، میزان تاثیرگذاری عینی این وبلاگ در جهت تقویت دین داری است که این موضوع می تواند از طریق انتخاب قالب‌هایی چون داستان و خاطره های آموزنده به سر انجام رسد.

 

این کارشناس ارتباطات در ادامه به ضرورت تبلیغ وبلاگ‌های دینی در محیط وب اشاره کرد و گفت: در حالی‌که سیاستمداران غربی هر ساله هزینه‌های گزافی را برای هجوم رسانه‌ای به فرهنگ اسلامی و ایرانی می‌پردازند، حمایت از وبلاگ نویسان دینی حداقل کاری است که دولت می تواند برای احیای فرهنگ محمدی و علوی در ایران انجام دهد.

 

افراسیابی در پایان تاکید کرد : با تبلیغ وبلاگ‌های برتر دینی در صحنه 24، هم وبلاگ نویسان برای تولید محتوای بهتر تشویق می‌شوند و هم مبلغانی که از شیوه های سنتی استفاده می کنند به وبلاگ نویسی گرایش پیدا خواهند کرد.

 

برای مشاهده ده وبلاگ برتر دینی این هفته می توانید به این نشانی مراجعه کنید.

http://sahneh24.ir/Default.asp?category_id=6&region_id=


موضوعات یادداشت



[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com