سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 189993

  بازدید امروز : 7

ارکات - عصر ارتباطات

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

موضوعات وبلاگ

 

 دوستان



 

درباره خودم

 

لینک به لوگوی من

ارکات - عصر ارتباطات

 

اشتراک

 

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

جستجوی سریع

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 

آوای آشنا

 

بایگانی

انقلاب مجازی
ارکات
لاریجانی
تا انتخابات!!!
اسلام از مکه تا اینترنت!
گپ های دخترانه
مناظره ی سیستم عامل ملی
ارتباطات ِ عصر ِ تنهایی
وبلاگ؛ رسانه مردم
نجوای رمضان
امت مجازی
اسلام هک نمی شود!
برای او
45 دقیقه تا خرامه!
انقلاب زنده است تا خمینی زنده است
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1385
بهار 1385
تابستان 1384
بهار 1384
زمستان 1383

 

دانش، شریف ترین تبار است . [امام علی علیه السلام]

چرا باید سانسور بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نویسنده:محمد صادق افراسیابی::: شنبه 83/11/24::: ساعت 9:37 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

یا حسین

سلام.

قبل از هر چیز ماه محرم رو خدمت همه شما عزیزان تسلیت میگم.

...

امروز با یه اتفاق خیلی عجیب مواجه شدم؛ وقتی هفته نامه سروش رو که مقاله اخیرم توش چاپ شده بود، خریدم، خیلی تعجب کردم! مقاله در مورد ارکات بود و در بخش آخرش چند سوال از مسئولین امر پرسیده بودم ... اما این سوالات حذف یا به عبارتی سانسور شده بود و جالب اینکه حتی سعی نشده بود که مقاله پایان مناسبی داشته باشه و به صورت ناقص تموم شده بود.

نمیدونم به نظر شما چرا باید این سوالات حذف بشن؟ و چرا باید اگه قراره سانسور انجام بگیره اینقدر ناشیانه انجام بشه؟

من که هر قدر این پنج سوال رو خوندم، توش اشکالی ندیدم.

1.                  با توجه به استقبال روز افزون ملت ایران از ارکات و با توجه به اینکه ارکات تبدیل به مکانی مهم جهت شکل گیری افکار عمومی  و حتی سنجش افکار عمومی شده بود، چه لزومی داشت که این حرکت فیلتر شود؟ آیا بهتر نبود به جای فیلترینگ ارکات، از این پایگاه جهت علنی شدن سیر پنهان افکار عمومی و سنجش آن ها جهت برنامه ریزی برای آینده کشور بهره گیریم؟

2.                  با عنایت به آنچه در مورد قبل بیان شد چرا اصلا حرکت هایی مشابه این حرکت برای ایجاد پایگاهی نظیر ارکات از دل میهن عزیزمان بر نمی خیزد؟ مقصودم ایجاد پایگاهی است که اولا مطابق با شئونات اسلامی باشد و ثانیا از طریق آن بتوان به شکل دهی و سنجش افکار عمومی ملت آگاه ایران پرداخت بلکه شاید بتوانیم با انجام چنین کارهایی، حرکت مقدس امام راحل و مقام معظم رهبری را در رشد و توسعه مردمسالاری دینی بهتر یاری کنیم.

3.                  بهتر نیست به جای حرکتهای سلبی فرهنگی نظیر فیلتر کردن ارکات و سانسور عقاید مخالف به برخوردهای ایجابی جهت تعالی فرهنگ ملی خویش روی آوریم؟

4.                  با توجه به حضور فعال نیروهای مسلمان و حتی عضویت برخی مسئولین رده بالای نظام جمهوری اسلامی ایران در ارکات( به عنوان مثال یکی از مشاورین مقام معظم رهبری، و نیز بسیاری از اعضای هیات دولت و اکثر روزنامه نگاران و فیلم سازان)، چرا باید چنین بستر مناسب فرهنگی را تهدید به شمار آوریم و آن را مشمول فیلترینگ نماییم؟

5.                  چرا در انجام یک حرکت مهم حکومتی به عوارض مضر آن توجه نمی شود؟ آیا کسانی که تصمیم به فیلترینگ این پایگاه گرفتند در نظر داشتند که به دلیل کثرت اعضای این پایگاه حرکتی عظیم جهت دور زدن فیلتر شکل خواهد گرفت؟ حرکتی که امروز  نه تنها باعث شده است تمامی اعضا به راحتی گذشته وارد این  سایت شوند بلکه فرصتی را پدید آورد که حتی راه دور زدن فیلترینگ سایتهای که حقیقتا ضد اخلاق اسلامی هستند نیز علنی شود.

 


موضوعات یادداشت



[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com